Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

mandag 12. september 2011

Nattøy til pynt.

Jeg har sydd en kopi av barnekjole / nattkjole som jeg kjøpte i Danmark tidligere iår.

Her kan du lese om den.


Og her er den jeg har sydd.

Fin til å henge opp som pynt.


Detaljene er noe anderledes. Den jeg kjøpte i Danmark har håndheklet kant.

Men jeg synes den ble fin allikevel. Den finner du i min bloggshop om du har lyst å kjøpe den.

Ønsker alle en flott valgkveld.

1 kommentar:

  1. Så søt denne var?
    Heldig du som er så flink til å sy...:-)

    SvarSlett