Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

mandag 3. oktober 2011

Sengetøy-sett til dukke.

Forleden dag fikk jeg en hyggelig telefon fra en tidligere kollega......

Med spørsmål om jeg kunne sy noe til en dukke som de skulle lodde ut.

En annen var blitt spurt om å sy dukkeklær.


Jeg har sydd sengesett


Håper det passer, hadde bare mål av dukken. Jeg jaktet på en seng mens jeg var på loppemarked i helgen, men fant ingen.




Pengene de får inn skal gå til en rullestol slik at de kan lettere får pasientene ut på tur.

Skjønn tanke, hva??

Ønsker alle innom en flott mandag!

8 kommentarer:

  1. Il lenzuolino è molto bello e romantico!Ed è anche bello lo scopo per aiutare e comprare la sedia a rotelle!Baci,Rosetta

    SvarSlett
  2. Anch'io come rosetta ti dico che è tutto molto bello compresa l'iniziativa di donare i soldi per una sedia a rotelle!! Buona giornata, Anna.

    SvarSlett
  3. En skjønn tanke var det ja....og skjønt var jammen dette settet også....i litt større format og jeg hadde sovet som en prinsesse :o)

    SvarSlett
  4. Må kommenterer dette, jeg laget store sengesett når min søster og mannen skulle besøke oss for mangfoldig år siden. Og vi kalte rommet som sengen var dekket opp med for ''prinsesserommet''!

    Takk for dine innlegg.

    SvarSlett
  5. Åh, dette var nydelig .
    Heldig er den dukkemammaen som får dette til dukken sin :)

    SvarSlett
  6. Åhh for et yndig sengesett! Så flink du er! Og tanken er veldig god! Håper det er en liten mottaker som setter stor pris på dette!
    Ha en koselig kveld:-)
    klem:-)

    SvarSlett
  7. Så vakkert og pent sydd. Flink du er.
    Masse flott du har kjøpt på loppis. Lite av det her oppe desverre, men jeg har samlet mer enn nok opp igjennom tidene he he. Kanskje jeg burde holde loppis.
    Nei nå ble det sent og jeg må legges på lading
    Randi

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett