Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

onsdag 25. januar 2012

Gammelt blir til nytt.....old skirt, new shopping bag.

Hei alle, synes det går tregt fortsatt med bloggen......Men jeg vet det kommer seg......
Synes allerede at det er blitt lysere om dagen, og det kjennes godt.

Dette skinnskjørtet har jeg hatt liggende en stund.


Ekte skinn og kjøpt på Fretex for ti kroner.


Fra Hennes og Mauritz men vet ikke når....
Denne tenkte jeg å sy en handlenett av, synes formen passet slik.


Tenkte først at jeg ville bruke linningen som bunn, men ombestemte meg.

Synes at det passet best med linningen på toppen av vesken.

Den tok ikke så lang tid å sy.


Og vips, ferdig handlenett! Denne kommer jeg til å bruke mye.

Ønsker alle en fin kveld fortsatt og takk til dere som har vært tålmodige følgere i mitt fravær.


Photobucket

19 kommentarer:

  1. What a great idea - fantastic.
    Liz @ Shortbread & Ginger

    SvarSlett
  2. Bravissima!Non si butta niente!Baci,Rosetta

    SvarSlett
  3. Super skøn , sikke en god ide- den er rigtig fin.
    knus Dorthe

    SvarSlett
  4. Smart og flott. ha ein fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  5. OJJJ så kult, det var jo en helt genial ide

    Jorunn

    SvarSlett
  6. Che bella idea hai avuto, così puoi utilizzarla! é veramente molto carina! Buona domenica, Anna

    SvarSlett
  7. Det var en smart idé!! Å få en så flott veske for 10 kr og selvfølgelig en god porsjon kreativitet, var ikke så værst!! Du får nok masse glede av den! Takk for tipset:-)

    Fortsatt fin søndag!!

    SvarSlett
  8. Så lurt! Det ble ei tøff veske! -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  9. Kjempefin!!!

    Takk for hilsen :)

    SvarSlett
  10. Stunning bag, you are very creative, thanks for sharing this idea.

    SvarSlett
  11. Å så kult. Jeg har laget noen vesker av gamle Jeans litt på samme måten, men ingenting kan måle seg med skinn. Well done.
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  12. That is such a great idea!! I wish I hadn't donated all my old leather skirts from the 80's! How did you sew the leather handle? Was that from scraps taken off the skirt? Love it! Vanna

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Vanna, I can send you a diagram, it was very easy.

      Thank you for stopping by.

      Slett
  13. I'm featuring this great bag at Sew& Tell Saturday today!

    SvarSlett
  14. ty^^ dear,i like your posting ideas throughout this article,the fabric choices scheme and much more all worked very perfectly into producing the jocket,, just recently i ve also bought one like yours at http://www.prettytailor.com/,hope you will like the ideas there 2 and share my biggest happiness with me..ty^^ again

    SvarSlett
  15. Oh great post its all information is really helpful for me and other users regarding to clothing.

    Wholesale Girls Clothing

    SvarSlett