Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

lørdag 17. september 2011

Ny mobil...

Igår måtte jeg få ny mobil....

Mine tidligere har vært arvegods etter barnebarn, og nå ville den siste ikke mer....

har sydd ny liten veske til den nye.



Den kan jeg feste til buksehempe om jeg vil. jeg har brukt av samme stoff som jeg sydde veske av. Det kan du lese om her.

Nå er det om å gjøre å lære å bruke den, det er noe annet....

Ønsker alle som er innom en flott helg.

PS Jeg har vært på loppis idag. Men det er an annen historie.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar