Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

onsdag 7. september 2011

LILLE EDITH ANNO 1919. LITTLE EDITH ANNO 1919

Denne lille poesiboken har jeg funnet for lenge siden.....


jeg har alltid lurt på hvem lille Edith var....

På en av de første sidene

er det limt inn et vakkert kort.....

Noe så nydelig hva?

Til lille Edithmor....
Lille bitte Edithmor, skyndt dig nu at blive stor, ellers ingen frier kommer før til neste sommer.

Og en liten hilse fra Hjørdis......
Gid du lille due,
snart må bli en frue,
ønskes av en skrue.

Så en annen hilsen...
Lyken svinder
lyken gaar
lyklig den som Edith får

Du lille Edith yng du er,
men følg din gode stjerne,
thi himlens engle staar dig nær,
og følger dig saa gjerne.

Var ikke dette skjønt?

Ønsker alle en flott onsdag!


2 kommentarer:

  1. Å, så nydelig.
    Jeg ble satt tilbake til barndommens minnebøker.
    Vemodig og vakkert, var det.
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så koselig minnebok ! Det er jo helt slutt med slikt nå... Skal tro hvor mine har tatt veien ;-)

    Klem*

    SvarSlett