Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

lørdag 3. september 2011

LOPPIS.... FLEA MARKED

Loppemarked - sesongen er igang. Igår var jeg og min datter på Sotra. Stor trengsel, synes det blir flere og flere som går på loppemarked!

Ett av kuppene gjorde jeg før jeg kom på loppis. Jeg fant noe flott stoff og en filetduk som var på vei til Fretex. Min datter hadde hatt opprydding. Og disse sakene tok jeg med meg hjem. Det rødrutet stoffet har jeg tenkt å sy litt forskjellig av, synes det var flott. Filetduken, vel, vi får se hva som skjer med den.


Fikk tak i denne festlige rød kanne..


Og denne fine krukken.


Men her er det beste funn.... flott kaldrulle, ser helt ny ut.

Denne har jeg bruk for, har flere duker som blir aller finest om de blir rullet.

Snakk om å være heldig.....

Ønsker alle en fin lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar