Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

lørdag 24. september 2011

Loppemarkeds gleder.....Flea marked pleasures

Denne helgen er atter en loppemarkeds helg.....

3 stk. 2 store og et bittelite. Og jeg leser på FB at det var en til på Os......


Her er litt av fangsten, litt forskjellige. Bakerst til høyre en flott Eva Dørje Berg lysestake.
Litt sølvplett og den flotte kannen med tinnlokk!


2 skjønne sølvfarget lysestaker, ( allerede pusset )


En fin blakkert.


Denne perlen som jeg vil skrive mer om senere.




Og denne skjønne lille som er blitt malt over sølvpletten, synes den var fin allikevel.


Det var litt til. Mannen i huset er nok litt oppgitt når jeg viser frem alle skattene mine.

Men, jeg skal nok finne plass til alt, noe vil komme i bloggbutikken om en stund.

Ønsker alle som er innom en flott loppishelg.

2 kommentarer:

  1. Så masse fintdu fant :-) Potteskjuleren var jo fantastisk !
    Synes ikke det var så stort utvalg på Skjold denne gangen og litt stive priser, og på Landås var det jo bare puljevis som slapp inn. Kjekt å være først i køen da og det var ikke jeg.. Ja,ja.

    Var egentlig på lting etter møbler idag, men det var lite. Var på loppis i kirken i Åsane og de var jo kjempesøte ! Det meste kostet 10 kr ;-) Kanskje blir det auksjon i Norheimsund i morgen dersom sjåføren er frisk nok.
    Ha en fin kveld ! Blir vel ny runde på deg i morgen ?

    SvarSlett
  2. Come è bello tornare a casa con gli acquisti del mercato delle pulci!!!

    SvarSlett