Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

torsdag 2. juni 2011

Gjenbruksbutikken

Idag snakker vi ikke om været! Men mimrer litt fra siste turen til Danmark, der bor min kjære svigerinne og hyggelige svoger. Jeg vil vise bilder  i et senere innlegg om deres herlige bolig på landet.

Der går vi ALLTID på loppisjakt, vet ikke hvem er ivrigst....
Siste turen der var i påske. Strålende vær hadde  vi hver eneste dag.

Vi greier ikke å kjøre forbi en bruktbutikk, ( og det er det mange av )
Her er noen funn vi fant i en av butikkene vi var i.

Gammelt undertøy / nattøy!, tenk å ha dette plagget på seg.......må innrømme jeg prøvde i smug......
Herlige detaljer!

Og en mammalukk med heklet kant........
Håndlaget knappehull, du verden de må har hatt tid.....
Og en nydelig barnekjole / nattkjole.
Også med de nydeligste detaljer.

Ha en fin dag videre.

1 kommentar:

  1. Sååå nydelig ! Ja dette er det jo ingen som har tid til lenger, desverre..

    Klem*

    SvarSlett