Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

torsdag 23. juni 2011

Endelig besøk!

Jeg har hatt det ganske travelt siden sist jeg skrev noe. Vi har ventet på besøk fra England av min søster og hennes mann. Da skulle det vaskes og ordnes alle steder.......Lurer på om alle har det slik? Vi har fått ordnet mye de siste 14 dagene. Godt å bli kvitt saker og ting som bare fyller plass.
Her er siste restene som skulle til Fretex..... Flere lass er levert tidligere med håp om nye hjem.

Men akk og ve, fikk ikke ryddet alle steder....
Har en nokså stor samling av litteratur om antikviteter og samlesaker, og dette er bare en liten smakebit.

Oppe i hyllen er det en liten samling av Lise Larsson, svensk keramikk kunstner.
har egentlig planer om å sy en gardin av en gammel overlaken med engelsk broderi som skulle skjule rotet men rakk ikke det.....

 Men nå er alle duker stivet og strøket..........
Forskjellig mat laget og lagt i fryseren.....
Soveplassen klargjort til gjestene........
Nattøy på plass.....
Velkommen gjestene mine!

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg nok litt igjen ja, rydder og vasker nok litt ekstra når jeg skal ha besøk :-)

    Gjestene dine kommer nok til å storkose seg, og vårrullene dine er bare snadder :-)

    kos dere :-)
    Klem*

    SvarSlett
  2. Kjekt med gjester!!
    Det blir alltid litt styrin når man skal ha overnatting....vi vil jo at alt skal være på stell :o)

    Kos deg i helgen :o)

    SvarSlett