Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

søndag 11. mars 2012

Loppefunn.....flea market finds.

På lørdag var min datter og jeg på et lite loppemarked....
Måtte gå selv om jeg viste at det var ikke et stort marked!

Dette ble med hjem....

Meter....

på meter.....

på meter av herlige blonder!!

Klok av skader så vet jeg at det BØR vaskes før bruk, da det godt kan krympe en del. Her er herligheten klar til vask.

Ferdig vasket og litt allerede strøket, litt arbeid men det er vel verdt!!

Nå skal jeg kikke inn hos flea marked finds.

http://herlibraryadventures.blogspot.com/


Fortsatt fin kveld, jeg gleder meg å bruke blonden!

11 kommentarer:

  1. Dette kaller jeg et virkelig blondekupp !!!
    Heldige deg !
    Gleder meg til å se hva du kommer til å trylle fram etterhvert.
    Nydelig sengesett du har sydd ..og en utrolig fin pose.
    Gamle tekstiler og blonder er jo gull verd !
    ønsker deg en fin ny uke.
    klem Anne

    SvarSlett
  2. For noen funn ! Fantastiske blonder <3
    Gleder meg til å se hva du skal lage :-)

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem*

    SvarSlett
  3. Nydelige blonder! Grattis med kuppet :)

    SvarSlett
  4. Wow så fina!!!!
    Önskar dej en fin vecka
    Klem kathrine

    SvarSlett
  5. Beautiful lace, its gorgeous!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    SvarSlett
  6. Noen flotte funn du gjorde!
    Heldig :)

    SvarSlett
  7. Beautiful lace! What a great find!


    Thanks for linking to a Round Tuit!
    Hope you have a fabulous week!
    Jill @ Creating my way to Success
    http://www.jembellish.blogspot.com/

    SvarSlett
  8. Lykke å finne meter på meter av slike fine blonder :)
    Blir helt sikker skapt noe lekkert av dem ;)
    Takk for fine ord inne hos meg :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  9. Skjønner du er i blonde groven he he. Så mange fine du fikk tak i og oppbevaringsposen under er råsmart ide.
    Hei hopp i vårkropp
    Randi

    SvarSlett
  10. Lovely lace, please make sure to show us what you make with it.

    SvarSlett
  11. oj oj oj, det var litt av et kupp!! for noen nydelige blonder!
    - gleder meg til å se spennende prosjekter som du tryller frem av dem :-)
    Ha en fin lørdag i vårsola!
    Jorunn

    SvarSlett