Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

søndag 29. mars 2015

Flere syprosjekter. More sewing projects.

Det er travle tider, snart påske og vi skal en tur til Danmark.
Hurra for det, da blir det  flere turer til loppemarked tenker jeg.
Jeg har sydd flere små gaver til å ha med meg.




En liten  kyse til min svigerinnes venninne,s nye baby.




En til, denne synes jeg var fin. Stoffet er gjenbruk, 
noe jeg liker.




Søt nattøy, sydd av samme stoffet til den første kysen.
Stoffet er kjøpt på Ikea.





Så en liten lavendelpute. Denne er også sydd av gjenbruk stoff.




Fylt med deilig duftende lavendel.


Vi gleder oss til reisen, og så vil jeg ønsker alle  en riktig god påske!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar